RSS

Gusztav Cseh – Scrisul

01 Noi

Incredibil, dar adevărat.

Gusztav Cseh - Scrisul, Ed. Dacia 1973

Gusztav Cseh - Scrisul, Ed. Dacia 1973


Da, am găsit-o la un anticariat. O aveam xeroxată dar mi-o doream. O citisem când eram elev (prin 1980). Copiasem atunci, de mână, literele din ea. Am regăsit-o în biblioteca universităţii de artă şi am revăzut-o cu plăcere. Am căutat-o pe net şi prin anticariate. Am întrebat şi la editură, poate o vor reedita, dar nici o şansă. Nu era nicăieri.
Până la urmă, vineri 30 oct. minunea s-a întâmplat.

Cele câteva pagini cu Arhaicul Românesc.

Cele câteva pagini cu Arhaicul Românesc.

Şi pagina cu exemple din documentare.

Exemple documentare. Arhaic Românesc.

Exemple documentare. Arhaic Românesc.

Şi un detaliu.

Detaliu. Arhaic Românesc.

Detaliu. Arhaic Românesc.

Sau două.

Detaliu. Arhaic Românesc.

Detaliu. Arhaic Românesc.

Am mai cumpărat o carte. E despre acte de cancelarie domnească. Imagini color după manuscrise frumoase. Super.
Sunt la al 4-lea caiet de schiţe şi se pare că încă mai există resurse.

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

4 responses to “Gusztav Cseh – Scrisul

  1. Magda

    08/11/2009 at 13:14

    Absolut minunata este cartea!
    Multumesc inca o data pentru “hrana” si resursele pe care le impartasesti:)

     
    • florinf

      09/11/2009 at 18:26

      Aşa e. Mai ales pentru cei interesaţi de Arhaicul Românesc.
      Îţi mulţumesc pentru comentariu.

       
  2. Emilian

    20/06/2011 at 07:48

    Buna, si eu am o mica pasiune pt fonturile romanesti vechi, ba chiar am si modificat un font primit dela un prieten, un arhaic romanesc, pt necesitatile mele, nu este realizat profesional, dar daca se gaseste cineva care sa aibe timp, este liber sa o faca asa cum trebuie.
    Oricum, multumesc pentru cele impartasite pe blog, informatie de valoare…
    cinste pt toata osteneala.

    aici fontul: http://dl.transfer.ro/transfer_ro-20jun-3167fd664423.zip

     
    • florinf

      20/06/2011 at 14:59

      Salut Emilian,

      Ma bucur să cunosc şi alţi pasionaţi ai scrierii arhaic româneşti (chirilic românesc).
      Fontul făcut de tine nu e rău. Ar mai fi de lucru pe el.
      Oricum, felicitări!
      Îţi mulţumesc pentru font şi pentru aprecieri şi te mai aştept pe aici.

       

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 42 other followers

