Google Chrome

Pentru site-urile pe care le fac am nevoie de diverse browsere pentru testat paginile.
În 24 septembrie (2008) am descoperit şi instalat un browser nou care, spre surprinderea mea, se încarcă foarte repede şi merge perfect.
Ce îmi place cel mai mult e că interfaţa e foarte simplă iar zona de vizualizare a paginilor este mult mai mare şi foloseşte din plin ecranul.

Pentru cei care încă nu l-au testat: Google Chrome – home site

Google Chrome - home site

Google Chrome - home site

O surpriză a fost şi varianta SRWare Iron bazat pe sursa Chromium / Chrome dar simplificat.

SWR Iron

SWR Iron

Zilele trecute am descoperit că există deja teme şi programe (utilitare) diverse (Creator si Changer pentru teme, ChromePassChrome Theme Updater).

O temă care îmi place se numeşte „e-zone” şi o puteţi vedea mai sus, în captura site-ului Coogle Chrome.

Şi mai o surpriză: există variantă portabilă pentru ambele browsere. Adică ne putem lua browserul cu parole şi bookmark-uri pe stick USB. SRWare Portabil şi Portable Google Chrome (are mai multe variante/versiuni).

Am amintit că se încarcă foarte repede?🙂

Lasă un răspuns

