Cartea colorată

O altă imagine pe care am oferit-o gratuit şi care a fost download-ată de 4900 de ori este aceasta.

Florin Florea

Carte colorata, foto: Florin Florea

După cum puteţi observa un fragment din ea este folosit şi în header-ul acestui blog.

Într-o şedinţă foto am făcut o serie de imagini după o carte dummy (făcută pentru a vedea cum va arăta în final, legată cartea) care are paginile albe. La un moment dat mă gândeam că poate e cam seacă şi ar avea nevoie de ceva culoare. M-am jucat un pic cu ea şi rezultatul l-am urcat pe site-ul cu imagini gratuite. Surpriza a fost că a plăcut şi a fost repede descărcată de mai mulţi utilizatori ai site-ului.

Din păcate nu toţi cei care o descarcă şi o folosesc, îmi spun sau arată în ce fel au folosit-o. Am descoperit-o întâmplător într-o reclamă din revista Chip nr.11/2008 (pag. 107). Reclama e la o altă revistă PC Practic probabil tot noiembrie 2008, într-o pagină cu titlul „Editează-ţi cartea”.

fotografia paginii in care apare cartea colorata

fotografia paginii in care apare cartea colorata

cartea colorata folosita in paginile revistei PC Practic

cartea colorata folosita in paginile revistei PC Practic

Chiar dacă nu e menţionat numele meu nicăieri mă bucur că imaginea a plăcut şi a fost folosită.
Ar fi fost super dacă primeam un feedback.

Cei care doresc o pot descărca de pe site-ul meu http://www.florin.reel.ro/free.html
sau de pe site-ul cu imagini gratuite http://www.sxc.hu/photo/935784.

Eventuale comentarii m-ar bucura.


Update (17 mai 2010): Downloads: 6217


Lasă un răspuns

