Joker-ul gratuit

Un desen pe care l-am făcut pentru un client şi care n-a fost încântat să-l folosim în lucrare am decis să-l ofer gratuit. La început pe un site de imagini gratuite iar apoi şi la mine pe site în mai multe formate grafice (inclusiv vectoriale CDR, EPS).

Joker, desen Florin Florea

Joker, desen Florin Florea

Uimirea a fost că imaginea a fost descărcată de foarte multe ori atât de pe site-ul cu imagini gratuite (peste 8500 download-uri) cât şi de pe site-ul meu (aprox 30 download-uri lunare).

Joker, desen Florin Florea, downloadat de peste 8500 ori

Joker, desen Florin Florea, download-at de peste 8500 ori

Pentru cei care îl vor link-urile sunt:
Pe site-ul meu http://www.florin.reel.ro/free.html
Pe site-ul cu imagini gratuite http://www.sxc.hu/photo/920487 , unde mai am şi alte imagini.

Dacă vă place puteţi lăsa un comentariu aici sau pe site-ul cu imagini gratuite. Sau îmi puteţi trimite un mail de pe site-ul meu.

Vă mulţumesc.


Update:
(17 mai 2010) Downloads: 17221
(9 iunie 2010) Downloads: 17471


Lasă un răspuns

