Desene vectoriale, teste şi încercări

Zilele trecute m-am jucat un pic în CorelDraw. M-am uitat prin helpuri şi pe net, am căutat tutoriale pentru Freehand sau Illustrator şi am încercat să le fac în Corel. Altele au fost doar idei încercate folosind uneltele programului.

Butoane - desen vectorial (CorelDraw)

Butoane - desen vectorial (CorelDraw) de Florinf

De obicei genul ăsta de butoane sunt făcute în Photoshop.

Bile - desen vectorial

Bile - desen vectorial - Florinf

În general toate desenele astea pot fi considerate schiţe pentru că nu am insistat pe ele. Mai mult de 5 minute pentru oricare din ele, nu cred ca am lucrat.

Inele - desen vectorial.

Inele - desen vectorial. Florinf

De prin 1993 când am început să lucrez cu versiunea 3 a programului, mi-a plăcut şi mi s-a părut uşor de folosit. Mai ales editarea nodurilor şi a liniilor mi s-a părut întotdeauna punctul forte al Corelului.

Moş Crăciun - desen vectorial

Moş Crăciun - desen vectorial - Florinf

Elementele o dată create se pot refolosi. Astfel că dacă sunt grupate ele se pot muta unitar şi permit realizarea unor variante de expresie sau fizionomii. Desenare cu „săpunul” (mouse-ul) mi se pare mai facilă decât cu tableta grafică (Wacom Intuos 3), cel puţin pentru desenul vectorial.

Forme 3D - desen vectorial - Florinf

Forme 3D - desen vectorial - Florinf

Pe celelalte am să le postez zilele următoare.

Dacă există interes pentru ele poate pun şi vreun tutorial.

Deocamdată sper că v-au făcut poftă de lucru.

Florinf

6 gânduri despre &8222;Desene vectoriale, teste şi încercări&8221;

  1. Gabi zice:

    Ma bucura nespus faptul ca te-am gasit.Lucrez si eu de cativa ani in corel si inca mai sunt multe de invatat.Gasesc in explicatiile tale cai de lucru mai simple decat le fac eu,la unele lucrari .Felicitari si multumiri pentru rabdarea de a posta pe blog !

    • Ciao Gabi,
      Ma bucur de fiecare vizita si mai ales daca informațiile de pe blog sunt utile. îți mulțumesc mult pentru aprecieri.

Lasă un răspuns

