TED – răspândind idei care merită

Pentru cei care sunt implicaţi în, sau cochetează cu, domeniile Technology, Entertainment, Design (TED) există un site care le poate îmbogăţi cunoştinţele, schimba gândurile sau convingerile, le poate influenţa ideile.

TED militează pentru „răspândirea ideilor care merită”. E sloganul lor. Din 1984 organizează conferinţe anuale cu invitaţi din rândul personalităţilor de marcă.

TED - homepage-ul (link-ul mai jos)

TED - homepage-ul (link-ul mai jos)

Prietenul şi colegul meu Cătă, mi-a trimis un link către una din prezentări. Mi-am amintit că într-o vreme m-am uitat pe acolo la alte câteva „idei”. Am fost impresionat de ce-am văzut şi auzit şi mi-am pus bookmark, să mă întorc. Între timp am fost „prins” ca mulţi alţii în cotidianul existenţial, termene şi clienţi, ore şi îndatoriri.

Am revăzut azi câteva noi prelegeri şi sunt încântat. E un loc pe care va trebui să-l vizitez mai des. Vă propun să faceţi la fel.

Ce se poate vedea:

Pe homepage sunt ultimele filme (se pot descărca, format mp4, eu le văd cu mplayer classic). Imaginea de mai sus.

Cele 10 prelegeri de top.

Cele 10 prelegeri de top

Cele 10 prelegeri de top

Sir Ken Robinson – „Şcolile ucid creativitatea”.

Sir Ken Robinson

Sir Ken Robinson

Jeff Han – „Multi-touch interface design”.

Jeff Han

Jeff Han

Îţi mulţumesc Cătă pentru „ideile care merită răspândite”.

Link-uri:

TED Homepage / http://www.ted.com/index.php/ /ultimele noutăţi sunt pe această pagină

Cele 10 prelegeri de top / http://www.ted.com/index.php/themes/top_10_tedtalks.html /cele mai bune (dacă nu sunteţi convinşi, puteţi vedea un film cu câteva fragmente din toate cele 10 în pagina http://www.ted.com/talks/top10)

Sir Ken Robinson / http://www.ted.com/index.php/talks/ken_robinson_says_schools_kill_creativity.html /Şcolile ucid creativitatea (febr. 2006)

Jeff Han / http://www.ted.com/index.php/talks/jeff_han_demos_his_breakthrough_touchscreen.html /touchscreen pentru pasionaţi (febr. 2006) acum are firmă şi vinde produsul.

Lasă un răspuns

