Fotografia – pentru mine

Îmi place să fotografiez oricând am ocazia.

(Foto: Florin Florea)

(Foto: Florin Florea) Ajustată uşor.

Din cea mai recentă (ocazie) tocmai m-am întors cu o serie de imagini. Mini galerie mai jos.

Din setul macro (Foto: Florin Florea)

Din setul macro (Foto: Florin Florea)

Fotografia e foarte diversă. Ea poate fi documentară, artistică, publicitară, turistică, macro, portret etc.

Din setul biserica (Foto: Florin Florea)

Din setul biserica (Foto: Florin Florea)

Lucrurile frumoase ne înconjoară la tot pasul. E nevoie de puţină atenţie şi un pic de exerciţiu în privinţa expunerii, a cadrării şi bineînţeles carduri.🙂

Din setul de litere (Foto: Florin Florea)

Din setul de litere (Foto: Florin Florea)

După cîte o ieşire mă „îmbogăţesc” şi cu câţiva Giga de imagini. Ce bine că există astfel de ocazii.

Din setul general-natura (Foto: Florin Florea)

Din setul general-natura (Foto: Florin Florea)

M-am gândit că ar fi frumos să postez câteva din imagini aici pe blog.

Cu „bateriile” încărcate mă pot reapuca de lucru.

Spor!

Un sfat: Fotografiaţi întotdeauna la mărimea maximă a aparatului. Nu se ştie niciodată când o fotografie poate fi folosită pentru o lucrare tipărită iar dacă e la dimensiuni mici nu se poate folosi şi alte şanse să surprindeţi situaţii identice nu sunt. Profitaţi de performanţele aparatului.


Update:

Asta e lista tuturor postărilor despre Arhaic Românesc de pe blog.

  • Explorarea resurselor – documentare pe net, imagini găsite.
  • Arhaic Românesc Ornamental – Al treilea font în lucru, preview. Sursa este un titlu de carte creat de Aurelian Petrescu în 1975.
  • Exercitii de caligrafie 2 – câteva dintre schiţe sunt legate de Arhaicul Românesc, respectiv schiţe pentru minuscule.
  • Fotografia – pentru mine – câteva imagini sunt dintr-o mânăstire şi cuprind tipuri de litere din icoanele de acolo.
  • Caietul de caligrafie – Coperta are titlul cu Arhaic Românesc şi a fost folosită ca sursă pentru fontul Arhaic Cali, ulterior numit Kogaion.
  • Kogaion – arhaic românesc ex-Cali – Al doilea font în lucru. Inspirat din literele unui titlu de Caiet de caligrafie din aprox. 1930.
  • Arhaic Românesc – fonturi în test – Prezentate primele două fonturi în lucru Arhaic Geo şi Arhaic Cali (Kogaion).
  • Când caligrafia tinea de cultura generala – documentare, litere vechi, Arhaic Românesc. Documente care mi-au restârnit recent, interesul pentru domeniu.
  • Un tip de litera pentru prieteni – Primul font pe care l-am făcut cu ani în urmă.
  • Caiet de schite si idei – Câteva pagini din caietul meu de schiţe. În 4 August l-am umplut şi am trecut la al doilea (Moleskine).
  • Arhaic Românesc – Prima postare despre Arhaic Românesc. Cuprinde seturile din cartea lui Gusztav Cseh, care sunt răspândite şi folosite azi.
  • Carti rare despre litera – Utile şi frumoase.

2 gânduri despre &8222;Fotografia – pentru mine&8221;

  1. doru zice:

    ceea ce tu numesti „setul de macro” e un set de close up. in niciun caz pozele de acolo nu sunt macro. de ce le spui asa?

    • Fie, close up.
      Le-am spus aşa pentru că am setat aparatul (Minolta A200) pe MACRO (10-16 cm).
      Din păcate nu mă pot apropia mai mult deşi am încercat cu alte ocazii şi cu lupa şi n-a fost chiar rău iar obicetive suplimentare pentru macro nu am.
      Dacă ai aparat mai grozav e foarte bine pentru tine.
      Cu microscopul electronic am văzut şi lucruri „SF” din domeniul insectelor dar din păcate nu am acces la vreunul aşa că mă mulţumesc cu ce am.
      Trebuiau să scrie pe aparat CLOSE UP.🙂

      Apropos, dacă ai poze faine MACRO te rog să-mi trimiţi un link.

Lasă un răspuns

