Vectori caligrafici

Dacă la primele teste în Inkscape încă nu ştiam să reglez unealta, mă dezobişnuisem de lucrul cu tableta, iar textele scrise erau toate „gestuale” de data asta lucrurile încep să se aşeze.

Caligrafie vectorială, Florin Florea

Caligrafie vectorială, Florin Florea

Adevărul e că am fost foarte plăcut surprins de acest program, mai ales de varianta beta care permite salvarea setărilor uneltei caligrafice. În cealaltă versiune îmi făceam capturi de ecran pentru  a „nota” setările şi textul scris.

Captura de ecran cu setarile şi mostra de text.

Captura de ecran cu setarile şi mostra de text.

În plus, probabil şi datorită exerciţiului, de data asta cuvintele sunt mai uniform ritmate.

Încă mai trebuie exersat dar mai jos e prezentată etapa actuală.

Exerciţii de caligrafie în Inkscape (program vectorial). Florin Florea

Exerciţii de caligrafie în Inkscape (program vectorial). Florin Florea

Cam asta e. De fapt am mult mai multe exerciţii dar e suficient.

Am să mai exersez şi în curând sper să pot publica şi câteva rezultate mai bune.

Spor!


Update:
Link-ul spre pagina de download la SourceForge / unde este ultima versiune (alpha, beta, pre release etc.)

2 gânduri despre &8222;Vectori caligrafici&8221;

  1. Magda zice:

    Felicitari pentru exercitiile de caligrafie!
    Multumesc pentru program, m-a prins si pe mine, dar mai am de invatat.
    Mult succes in continuare!

Lasă un răspuns

