Mulţumesc WordPress

Se întâmplă uneori să ai nevoie de câte un sfat sau o mână de ajutor.

Captura de ecran a paginii cu posibilităţile de a posta un blog pe WordPress

Captura de ecran a paginii cu posibilităţile de a posta un blog pe WordPress

Se întâmplă ca unele lucruri să nu fie posibile. Te descurci cum poţi.
Şi când nici nu te aştepţi imposibilul devine posibil.

Am profitat de frumosul titlu din pagina cu posibilităţi (features) a platformei WordPress pentru a evidenţia în cele ce urmează câteva lucruri care mi s-au părut utile.

S-o iau cu începutul.


1.
Am zis că vreau să văd ce widgets au mai apărut şi am dat peste VodPod. După ce mi-am făcut un cont, am putut alege filmele de pe you tube şi nu numai, pe care aş vrea ca şi alţii să le poată vedea. Ei bine, sunt în lateral.

Galeria VodPod din lateral arata cam asa.

Galeria VodPod din lateral arata cam asa.

Doar 4 din ele sunt vizibile iar restul pe pagina personală de la VodPod.
Asta pe lângă faptul că se pot include în pagini şi postări (cum am făcut deja), atât filme de pe you tube cât şi de pe alte site-uri precum Vimeo.


2.
Apoi, în timp ce navigam prin Dashboard, un link mi-a atras atenţia:
Archives Shortcode. Am descoperit că sunt multe lucruri care se pot face din shortcodes. Printre altele, se pot genera liste cu toate sau o parte din postări. Foarte util, mai ales că pagina mea de sitemap (deşi are şi scurte descrieri) se încarcă şi se salvează cam greu în ultima vreme.
Acum e posibil să plasez un widget text şi codul în el şi să am toate postările la îndemână cu titlurile lor într-o listă „drop down”.

Cam aşa ca aici (e functional):

Am plasat-o pe blog, deasupra modulului de căutare dar ea poate fi generată şi pentru o pagină sau postare (vezi pagina următoare).

Lasă un răspuns

