Hârtie creată în CorelDraw

Tutorial.

Se întâmplă ca uneori să fie nevoie de o textură de hârtie.

Hârtie - textură creată în CorelDraw

Hârtie - textură creată în CorelDraw

Bineînţeles că se poate folosi o fotografie sau scanare dar se poate încerca şi crearea uneia digitale. Iată cum se poate face repede în CorelDraw o textură de hârtie.
Pe scurt: Am creat un dreptunghi pe care l-am convertit la bitmap iar apoi i-am aplicat filtrul de zgomot (noise) pe care l-am blurat mişcat pe direcţie orizontală şi apoi l-am embosat. În cele din urmă l-am colorat folosind balansul de culoare.

Hârtie - tutorial CorelDraw

Hârtie - tutorial CorelDraw

Am mai experimentat şi alte filtre din program (CorelDraw) şi puteţi vedea mai jos câteva rezultate.

Alte 2 filtre (plus emboss şi color balance) şi exemple

Alte 2 filtre (plus emboss şi color balance) şi exemple

Şi un detaliu.

Textura testată.

Textura testată.

Spor!

Lasă un răspuns

