Inspiraţii – găsite pe net

În etapa de documentare a unei lucrări e nevoie de exemple vizuale similare.

Căutarea de imagini şi alternative

Căutarea de imagini şi alternative

Există mai multe metode de a căuta şi găsi astfel de exemple pe net. Iată câteva dintre ele:

1. Google image search
2. Site-uri cu portofolii (gen Behance.net) sau dedicate (Typography Served)
3. Site-uri cu imagini (gen Flickr) sau galerii de imagini gratuite (gen Sxc.hu)
4. Ffffound

Ultimul este un site unde userii (înscriere doar cu invitaţie) pun bookmak-uri pe imaginile pe care le găsesc pe net şi care se adaugă galeriei personale de pe site.
Partea bună este că păstrează şi link spre sursa imaginii.
Partea rea (slabă) este că nu are căutare pe site.
Pentru asta am încercat să folosesc indexările din Google, căutând „cuvântul ffffound”, iar rezultatele duc spre câteva din paginile care conţin cuvântul respectiv.

Partea frumoasă pe Ffffound e că sunt oferite şi alte imagini (probabil cu tag-uri similare) din alte galerii şi deci se poate merge dintr-un link în altul.
E de profitat de link-ul spre sursa imaginii pentru că se pot găsi şi alte exemple frumoase în acelaşi loc şi în plus se poate păstra link direct spre site-ul respectiv.

Iată un exemplu de „traseu„.

01. Am găsit pe ffffound o imagine care mi-a plăcut.

Dintr-un link in altul am dat peste aceasta imagine.

Dintr-un link in altul am dat peste aceasta imagine.

02. Am mers la sursa imaginii şi am ajuns pe blogul celor de la Type Theory.

Din link-ul imaginii am ajuns pe blogul Type Theory.

Din link-ul imaginii am ajuns pe blogul Type Theory.

03. La comentarii am dat peste un link spre o imagine din flickr. Am reuşi să văd întreg setul.

Dintr-un link din pagina de blog am ajuns in Flickr unde am găsit (probabil) cartea.

Dintr-un link din pagina de blog am ajuns in Flickr unde am găsit (probabil) cartea.

Şi în cele din urmă …
(continuă pe pagina 2)

Lasă un răspuns

