Asterix la 50 de ani

A împlinit 50 de ani.
29 octombrie 1959 – 29 octombrie 2009.

Asterix 50

Asterix 50

Asterix şi Obelix au în sfârşit un site adevărat.

Despre personajul Asterix în enciclopedie.

Despre personajul Asterix în enciclopedie.

Încă nu e perfect dar sunt accesibile multe informaţii despre personaje şi benzile desenate, despre autori.

Evoluţia personajului de-a lungul timpului.

Evoluţia personajului de-a lungul timpului.

Se pot descărca şi wallpaper-uri gratuite cu eroii.

Câteva din wallpaper-urile disponibile.

Câteva din wallpaper-urile disponibile.

La mulţi ani, Asterix!

La multi ani!

La multi ani!

Ce vremuri frumoase. Ce desene şi poveşti frumoase.

Albumele

Albumele

Mă bucur că am aproape întreaga colecţie (îmi lipsesc ultimele 3). În plus am şi o enciclopedie cu personajele care, acum, este şi online.

Idefix

Idefix

Link:
http://www.asterix.com/index.html.en | Asterix – noul site oficial.
http://www.asterix.com/birthday/ | Pagina despre ziua de naştere.

https://florinf.wordpress.com/2009/02/19/benzi-desenate/ | Postarea mea anterioară despre benzi desenate cu un plus de linkuri.

Lasă un răspuns

