Caricatura

Azi am vrut să văd în ce măsură se poate desena caricatură în Inkscape.

Prima încercare

Prima încercare



Mai jos este primul desen făcut în Inkscape şi luat apoi în Corel unde l-am colorat.
Primul desen preluat apoi în Corel şi colorat.

Primul desen preluat apoi în Corel şi colorat.

Am încercat apoi să fac variante de expresie.

Variante de expresie.

Variante de expresie.

Al doilea desen făcut în Inkscape şi detalii.

Al doilea desen şi cu detalii.

Al doilea desen şi cu detalii.

Un elefant roz în Inkscape (prima imagine) şi corectat puţin în Corel (a doua imagine.)

Elefantul roz.

Elefantul roz.

Şi în cele din urmă setările pe care le-am folosit.

Setările mele pentru Cartoon Brush.

Setările mele pentru "Cartoon Brush".

Cam asta e, deocamdată.

Ah, şi pentru tot eram la capitolul desen am făcut şi un test de schiţare.

Schiţă de cutie cu haşuri.

Schiţă de cutie cu haşuri.

Lasă un răspuns

