Veveriţa din Inkscape

Am găsit zilele trecute un film pe YouTube care mi-a plăcut şi mi-a făcut poftă să desenez.

Ilustraţia întreagă şi un detaliu. Desen de Florin Florea.

Ilustraţia întreagă şi un detaliu. Desen de Florin Florea.


E drept că acolo desenul e făcut în alt program (Xara Xtreme) iar eu vroiam să testez Inkscape-ul, care în ultima vreme, m-a atras tot mai tare datorită posibiltăţilor lui de lucru.
Am lucrat vreo oră, fără să insist prea mult şi sunt convins că se poate face şi mai bine.
Filmuleţul l-am văzut de vreo 2 ori (atunci când l-am găsit şi când l-am arătat unor prieteni).
Nu am lucrat cu filmuleţul în faţă şi nu am înecrcat să copiez desenul decât doar ca idee, în ansamblu.
Personajul seamănă cu cel din Ice Age.

Mai jos e imaginea întreagă dar micşorată şi un detaliu 1:1 din imaginea finală (o fâşie).

Imaginea întreagă şi un detaliu 1:1 din imaginea finală.

Imaginea întreagă şi un detaliu 1:1 din imaginea finală.

Şi mai un detaliu, intermediar ca mărime.

Detaliu. Desen de Florin Florea

Detaliu. Desen de Florin Florea

Asta este.


Şi am să pun aici şi sursa de inspiraţie (originalul), animaţia lui Denis din Rusia, user iconkaru (iconka.com) ilustrator care face iconiţe.

Dacă vreţi să încercaţi şi voi …
Spor treabă!

Câteva din iconiţele lui Denis şi adresa către site-ul lui, sunt prezentate şi în postarea:
https://florinf.wordpress.com/2009/09/28/iconite-frumoase-si-gratuite/

2 thoughts on “Veveriţa din Inkscape

  1. Marian spune:

    Salut Florin,
    Am intrat pe site-ul tau intamplator. Este foarte interesant. Si eu ma ocup cu grafica dar la un nivel mult mai scazut decat tine. As putea spune ca am 1 an in ale graficii. Am invatat in proportie de 50% CorelDraw X4 si sunt foarte interesat sa invat si alte programe care mi-ar putea prinde bine pe viitor. Crezi ca ai putea sa ma ajuti cu cateva sugestii, manuale, link-uri sau orice altceva ce ar putea sa-mi fie util?

    Numai bine !

    • Marian,

      Aveam cândva un manual / carte în română (de la Teora) pentru versiunea 5, dar nu cred că o mai am.
      Când am început eu să-l folosesc era versiunea 3 (prin 1992) iar de atunci am căutat să văd ce aduce nou fiecare versiune.

      Pe net sunt câteva locuri pe unde am găsit cu ceva timp în urmă câteva tutoriale dar poţi căuta şi pentru Illustrator. Am încercat de câteva ori să şle fac în Corel şi e cam la fel. Sunt diferenţe de termeni sau de mod de utilizare dar rezultatele sunt asemănătoare.

      Cred că am să pregătesc o postare despre Corel cu linkuri şi sper să te ajute.
      Ce e important însă, e să lucrezi / exersezi cât mai mult.

      Succes!

Lasă un răspuns

