Dintr-un vechi caiet de schiţe

În urmă cu ceva timp mi-am descoperit un vechi caiet de schiţe.

Detaliu din caietul de schiţe.

Detaliu din caietul de schiţe.


L-am făcut extraşcolar când eram prin clasa a 9-a sau a 10-a (aprox. 1979-1980).
Cartea din care am copiat de mână tipurile de literă exersate era cea a lui Gusztav Cseh, împrumutată de la unul din profesorii din liceul de artă de la Timişoara.
Lucrate cu pensulă şi tuş, fără vreun desen al conturului şi doar liniile de bază şi cea a capitalelor.

Pagini din vechiul caietul de desen, schiţe de litere

Pagini din vechiul caietul de desen, schiţe de litere

Şi câteva detalii.

Detalii din vechiul caiet de schiţe. Florin Florea

Detalii din vechiul caiet de schiţe. Florin Florea

Uitasem de el şi mă bucur că l-am regăsit, mai mult pentru că e o dovadă a unei preocupări vechi (acum vreo 29 de ani).🙂

2 thoughts on “Dintr-un vechi caiet de schiţe

  1. All my respects for you, my man. I read your every post through Google Reader and I am impressed. Keep sharing this monumental pieces of advice on typography and design. As a fellow Romanian designer, I am proud to know we have a knowledge base too.
    Keep up the good work and posts!

    • Îţi mulţumesc pentru aprecieri.
      Şi tu ai lucruri interesante pe blogul tău.
      Succes pe mai departe!

Lasă un răspuns

