Caligrafie în Inkscape

Thanks - caligrafie digitala - Florin Florea

Thanks - caligrafie digitala - Florin Florea

Un exerciţiu de caligrafie făcut integral în Inkscape.

Ieri am fost invitat să fac parte din grupurile Inkscape şi SML Typography de pe flickr. Azi mă gândeam că ar fi frumos să le mulţumesc aşa încât am făcut lucrarea asta şi am postat-o.

În plus, pentru fişierul era mare mă gândeam că s-ar putea folosi şi ca wallpaper aşa că am cropat din ea să fie exact 1600 x 1200 pixeli şi am pus-o pe site-ul meu în pagina cu lucruri gratuite.

Thanks - caligrafie digitala (digital calligraphy) in Inkscape - Florin Florea

Thanks - caligrafie digitala in Inkscape - Florin Florea

Inkscape este un foarte bun program pentru grafică vectorială.

Spor!


Link-uri:
Galeria mea pe flickr (florinf)
Grupul inkscape pe flickr
Grupul sml typography pe flickr
Pagina cu lucruri gratuite pe site-ul meu

Lasă un răspuns

