Jocuri cu litera – Letterplayground

Letterplayground

Letterplayground

Un site pe care puteţi vedea multe desene / jocuri haioase cu litera.
Cei care doresc se pot înscrie şi pot participa.
E o sursa faină de idei pentru folosirea literelor.

Favoritele pe Letterplayground

Favoritele pe Letterplayground

Adresa site-ului:
http://www.letterplayground.com/letters.php?letter=4&sort=most_favorites

Şi galeria cu literele trimise de mine (al 763-lea user?):
http://www.letterplayground.com/letters.php?user_id=763

Galeria mea - florinf - pe Letterplayground 1

Galeria mea - florinf - pe Letterplayground 1

Galeria mea - florinf - pe Letterplayground 2

Galeria mea - florinf - pe Letterplayground 2

Spor!

2 thoughts on “Jocuri cu litera – Letterplayground

    • Foarte bine.
      Va trebui să te înregistrezi (gratuit) iar apoi poţi trimite lucrările.
      Mă bucur că ţi-a plăcut ideea.

      Îţi mulţumesc pentru vizită şi comentariu

Lasă un răspuns

