Wallpaper pentru căutare pe Google

Azi dimineaţă am deschis un tab de căutare iar Google a apărut cu o imagine de fundal, draguţă.
Interesantă idee. Mă gândeam să fac şi eu o imagine pentru fundal.
Mai jos şi în postare e propunerea mea pe care o ofer gratuit.

430 Google1 - fundal "cauta" de florinf

430 Google1 - fundal cauta de florinf

430 Google2 - fundal "cauta" de florinf

430 Google2 - fundal cauta de florinf

Cauta - Google wallpaper de Florin Florea

Cauta - Google wallpaper de Florin Florea

Imaginea întreagă, pentru download o pun pe site iar linkul e mai jos.

Puţin mai târziu
Am încercat să revin la varianta iniţială (albă, simplăm curată) dar se pare că doar azi aceste fundaluri sunt obligatorii.
De mâine vor fi doar opţional accesibile.
E interesant cum prea multe opţiuni nu îmbunătăţesc lucrurile cu care ne obişnuim.
În plus şi în fapt, asta ar fi fost o funcţie de înfrumuseţare, fără nici o altă îmbunătăţire a funcţionării, eventual mai fură din viteza de download a paginii.


Link:
http://www.florin.reel.ro/free.html / Pagina de download gratuit de pe site-ul meu.

http://www.google.com/support/forum/p/Web+Search/thread?tid=52d49a85dcfbdb9f&hl=en / Explicaţii pe forum (Google suport).

.

2 thoughts on “Wallpaper pentru căutare pe Google

Lasă un răspuns

