O maestră a caligrafiei

De ceva vreme pe flikr se pot expune mai uşor lucrări şi sunt tot mai mulţi cei care folosesc site-ul ca un soi de portfolio WIP (Work in progress adică lucrări neterminate / în lucru) sau ca exemplificare de metode şi tehnici de lucru, instantanee din workshop-uri (ateliere).

lucrari de Marina Marjina

lucrari de Marina Marjina

Printre cei pricepuţi pe care i-am descoperit pe acolo …este Marina Marjina.

E din Novouralsk (regiunea Ekaterinburg), din Rusia.

Din timp în timp îşi actualizează galeria şi mă uimeşte. Trebuie să vadă şi alţii frumoasele ei lucrări.

E preocupată de caligrafia în mod clasic, tradiţional, cu cerneală sau tuş pe hârtie sau alte suporturi ce amintesc de vechii caligrafi. Cu unelte tradiţionale de la băţ la peniţe şi altele.

Litere latine, litere chirilice, trasate cu o măiestrie şi frumuseţe demne de apreciat.

Exercitii pentru decoratii (swashes) caligrafice - Marina Marjina

Exercitii pentru decoratii (swashes) caligrafice - Marina Marjina

Lucrari caligrafice - Marina Marjina

Lucrari caligrafice - Marina Marjina

Lucrari caligrafice - Marina Marjina

Lucrari caligrafice - Marina Marjina

Bete pentru caligrafie (trestie sau bambus) Marina Marjina

Bete pentru caligrafie (trestie sau bambus) Marina Marjina

Unelte caligrafie - Marina Marjina

Unelte caligrafie - Marina Marjina

Mult mai multe (şi mai mari) se pot vedea pe galeria de pe flikr sau pe site-ul ei.
Felicitări Marina!

O bună sursă de inspiraţie.
Spor!


Linkuri:
http://mmarina.ru/index.html | Site-ul caligrafei
http://www.flickr.com/photos/m-marina/ | Galeria ei pe flikr

2 thoughts on “O maestră a caligrafiei

    • Salut Radule,
      Şi eu m-am bucurat când ţi-am văzut desenele, hărţile şi literele folosite.
      Mă bucur că postarea mea îţi poate fi de folos.
      Mi-ar plăcea să văd ce vei face. Succes!

Lasă un răspuns

