Lepriconul

Leprechaun by florinf

Leprechaun by florinf

Dacă tot m-am uitat pe net şi am văzut câteva desene ale unui astfel de personaj şi neîntâlnind unul în realitate 🙂 m-am decis să desenez şi eu unul.

Mai jos sunt cele 3 etape:
– schiţa
– desenul
– colorare / finalizare

Lepriconul, desen de Florin Florea

Încă nu am găsit o definiţie în română. Lepricon i-am spus eu acum.
In Irlanda e Leprechaun iar britanicii l-au scurtat la Leprecon.
Ca fiinţă folcloric / mitologică e asemănată cu trolii germanici, lutinul francez, elfii din mitologia nordică, gnomi, spiriduşi etc. O creatură mică, gen Piticot ce trăieşte în pădure.

În povestioara sa, se spune că-şi ascunde oala cu galbeni la capatul curcubeului.

Dacă aveţi şi alte informaţii despre el m-aş bucura să le aflu.

Dacă sunteti editură sau autor de carte pentru copii şi aţi dori astfel de ilustraţii, vă rog să mă contactaţi.
Pentru copertă am încercat şi cîteva variante de litere caligrafiate.

Vreau sa fiu un lepricon cu detaliu - caligrafiat de florinf

sau

Leprichaun - caligrafiat de florinf

Mulţumesc şi o zi bună tuturor.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.