Album cu desene

Am făcut un mic album cu doar câteva din desenele şi ilustraţiile lucrate de-a lungul timpului. L-am plasat pe issuu.

issuu florinf illustration

ilustratii de florinf pe issuu

Din păcate aşa cum e acum nu se poate include în blog aşa că deocamdată am să postez câteva capturi de ecran şi linkul.

florinf illustrations

ilustratii de florinf

http://issuu.com/florinf/docs/florinf_illu

L-am urcat totuşi şi pe slideshare pentru că se poate pune online şi aici în blog (mai jos).

Anterior aveam unul de caligrafie, prezentat într-o altă postare.
http://www.slideshare.net/florinf/digital-calligraphy-by-florin-florea

Desenele mele sunt diverse ca tehnici, folosindu-le atât pe cele tradiţionale cât şi pe cele digitale.
Creion, marker, peniţă, acuarele sau creioane colorate sunt doar câteva din tehnicile tradiţionale folosite. Scanate sau fotografiate (digitalizate) iar apoi curăţate sau ajustate pe computer.

raster florinf clown joker

Desen raster tradiţional, scanat şi colorat digital.

În varianta digitală mouse-ul sau tableta grafică şi foarte variate softuri de la Photoshop / Gimp la CorelDraw / Inkscape adică raster sau vectorial şi diverse alte programe pentru desen sau pictură gen ArtRage sau softuri online precum Sumo sau Aviary Tools.

vector florinf revista byte eps

Ilustraţii vectoriale salvate ca EPS pentru tipar (revista Byte Romania)

Unele programe pe care le-am folosit au dispărut între timp, precum Matisse (desen raster alb-negru), Freehand (vectorial), Altamira Composer (raster şi cu unelte specifice, diferite de ale altor programe raster), sau Aldus PhotoStyler (raster, pe vremuri).

Au mai fost şi cazuri în care am folosit 3D studio Max pentru a crea (scena tridimensională şi apoi) ilustraţia necesară.

Ce mi se pare important este faptul că după ce există o schiţă prealabilă şi eventual o discuţie cu un client, se poate alege una din multiplele variante de finalizare / realizare a ilustraţiei, fie ele tradiţionale fie digitale.

Mi-ar plăcea să pot colabora cu editurile de carte şi materiale multimedia pentru realizarea ilustraţiilor, a coperţilor şi a ambalajelor şi a reclamelor pentru aceste materiale.

Dacă vă plac desenele prezentate sau aveţi nevoie de astfel de ilustraţii vă rog să mă contactaţi.

Mult spor!

2 gânduri despre &8222;Album cu desene&8221;

Lasă un răspuns

