Lupta literelor – litera V

lettercult V florinf

lettercult V - contributia mea (florinf)

De data asta am participat cu lucrarea de mai sus. Din celelalte lucrări am selectat câteva care mi-au plăcut. Link-ul se află la sfârşitul postării.

lettercult V - cateva exemple de pe site

lettercult V - cateva exemple de pe site

Şi cele câteva variante pe care le-am făcut.

lettercult V florinf 01

lettercult V florinf 01

lettercult V - de Florin Florea 02

lettercult V - de Florin Florea 02

lettercult V - de Florea Florin 03

lettercult V - de Florea Florin 03

Spor!

Link


http://www.lettercult.com/archives/2398 | Lettercult – AlphaBattle – litera V pe site-ul lor.

Lasă un răspuns

