Lupta literelor – U

lettercult U - exemplu de pe site-ul LetterCult

lettercult U - exemplu de pe site-ul LetterCult

Din seria luptelor literelor pe site-ul Lettercult, litera U. Mai jos sunt câteva din cele care mi-au plăcut. Link-ul spre site, la sfârşitul postării, ca de obicei.

lettercult U - cateva exemple

lettercult U - cateva exemple

Pentru că nu am fost prea mulţumit cu variantele mele, nu am trimis nimic pentru litera U. Poate ulterior am să mai fac vreo variantă nouă.
Mai jos sunt lucrările mele.

lettercult U florinf 01

lettercult U florinf 01

lettercult U florinf 02

lettercult U florinf 02

Spor!

Link


http://www.lettercult.com/archives/2377 | Litera U pe Lettercult – AlphaBattle.

Lasă un răspuns

