Litera Z în luptă

Alphabattle Z Lettercult de florinf

Alphabattle Z Lettercult de florinf

Tocmai a apărut şi lupta literei Z. În continuare sunt prezentate câteva din lucrările de acolo (cele care mi-au plăcut) dar şi schiţele şi variantele mele. Vezi restul postării!

Alphabattle Lettercult Z exemple

Alphabattle Lettercult Z exemple

Mai departe sunt câteva din schiţele, testele şi variantele pe care le-am făcut.
După ce am desenat tot felul de variante de litere în caietul de documentare şi am generat câteva schiţe variante m-am decis pentru cea de mai jos.

Schita Z facuta de florinf

Schita pentru litera Z

De data asta nu e „caligrafiată” direct, ci mai degrabă construită într-un mod similar metodei (formă pe cale) din Illustrator, însă tot în Inkscape.

Variantele pentru litera Z, facute de florinf

Variantele mele pentru litera Z

Şi o variantă de astăzi, pentru că mi-a venit o idee şi a trebuit s-o încerc.

Lettercult Z varianta noua facuta de florinf si cu detaliu

Lettercult Z varianta noua facuta de florinf (si cu detaliu)

O zi bună şi …
Spor!

Link:


http://www.lettercult.com/archives/2555 | Alphabattle Z pe Lettercult.
http://www.lettercult.com/archives/1530 | Alphabattle A pe Lettercult. De curând am trimis o lucrare şi pentru litera A. E postată la final.

4 gânduri despre &8222;Litera Z în luptă&8221;

  1. TheNutz zice:

    Genial. Efectul pe care l-ai pus in prezentari e groaznic insa b&w si schita sunt geniale, in locul tau as face un intreg font.

    • Îţi mulţumesc pentru comentariu.
      Efectele sunt încercări de a duce mai departe literele însă nu e obligatoriu să placă tuturor.
      Pentru un font întreg e mult de lucru însă „Never say never”.

      Merci.

  2. Da, și eu te-aș încuraja să faci un font caligrafic și nu vreau să accept ideea că nu te-ai gândit încă sau că nu vei face cât de curând🙂

    Cum ai realizat efectul din ultima variantă? De curiozitate. Ce ai folosit?

    • Îţi mulţumesc.
      Am deja câteva în teste însă mai e de lucru pe ele.

      Efectul e din blend (Interpolate în Inkscape) sau „copie si deplasare repetată” iar apoi unul din paşi are şi umplutură transparentă.
      La blend sau Interpolate culorile pot fi diferite iar negrul se pierde în fond.

Lasă un răspuns

