Doiul în luptă

E drept că am rămas în urmă cu prezentările luptelor.

Doiul creat de florinf, Florin Florea pentru Lettercult

Pentru cifra 2 am ales … să lucrez în 3D schiţele. Mai ales pentru că aveam ore cu programul 3D chiar atunci. Printre întrebările studenţilor şi după ore am făcut cîteva variante.
Mai sus e cea pe care am şi trimis-o.

Dintre cele postate pe Lettercult sunt câteva mai frumoase.
Le-am adunat mai jos.

Doi Lettercult lucrarile altora

Doi Lettercult lucrarile altora

 

Să aveţi spor!

 

Link-uri:


http://www.lettercult.com/archives/3101 | Numărul 2 – Lupta literelor pe Lettercult.

Lasă un răspuns

