Cinci

Cinci în lupta literelor.

Number 5 by Florin Florea - left-right slow

Numarul 5 de Florin Florea - stânga-dreapta lent

Dintre lucrările trimise / postate, iată câteva care mi-au plăcut.

Lettercult more number 5

Lettercult numarul 5

Şi cele două versiuni pe care le-am făcut şi pe care le-am trimis împreună.

Numarul 5 de Florin Florea v1

Numarul 5 de Florin Florea v1

Numarul 5 de Florin Florea v2

Numarul 5 de Florin Florea v2

Cinci-uri scrise

Cinci-uri scrise

Să aveţi spor!


Link:

http://www.lettercult.com/archives/3253 | Lupta literelor – cifra cinci.

4 gânduri despre &8222;Cinci&8221;

  1. michi zice:

    frumoase toate! si interesante! imi place mult cea care a devenit un element decorativ in sine si a doua varianta facuta de tine. se citeste atat de frumos cinciul e frumos echilibrat si compus imi place! felicitari!

Lasă un răspuns

