Expoziţie în Sighişoara

În 19-30 noiembrie 2011 a fost Salonul anual ALMA MATER NAPOCENSIS, la Galeria de Artă Contemporană „Turnul Fierarilor” din cetatea Sighisoara.
Curator: Andor KŐMIVES

Afis Sighisoara

Afis Sighisoara

Am avut şi eu 2 lucrări:

fontul Kogaion de Florin Florea

fontul Kogaion de Florin Florea

Fontul Miron Costin de Florin Florea

Fontul Miron Costin de Florin Florea

Lucrarile mele sunt de o parte si de alta a ferestrei.

Lucrarile mele sunt de o parte si de alta a ferestrei.

Lucrările mele au fost plasate de o parte şi de alta a ferestrei din imaginile de aici.

Lucrarile mele sunt de o parte si de alta a ferestrei.

Lucrarile mele sunt de o parte si de alta a ferestrei.

Expoziţia a fost anunţată pe site-ul Infosighisoara în 18 noiembrie 2011 şi pe Tabloidul de arta si stil MODERNISM la 1 dec.2011.

Participanți:

Ioana ANTONIU, Andrei BUDESCU, Diana CHIRILĂ, Adina COMȘA, Emil DOBRIBAN, FELEKI Károly, Florin FLOREA, Andrei FLORIAN, Dorel GĂINĂ, Marius GEORGESCU, Laura GHINEA, Ioan HORVÁTH BUGNARIU, Andor KŐMIVES, Liliana MORARU, Radu MORARU, Eugen MORITZ, David OLTEANU, Daniel POP, Ioana POPA, Radu PULBERE, Eugen SAVINESCU, Ioan SBÂRCIU, Valer SEMENESCU, Radu ȘERBAN, Radu SOLOVĂSTRU, Florin ȘTEFAN, Ionel TĂNASE, Titu TONCIAN, Gil-Jean TURCULEȚ

.

Lasă un răspuns

