Păstrarea imaginilor în documentare

Adeseori avem nevoie să păstrăm unele imagini pentru referinţă ulterioară.

vector pinterest

Galeria de portrete vectoriale pe Pinterest.

Sunt câţiva ani de când mi-am făcut cont pe Pinterest şi nici nu-l folosesc zilnic dar este foarte util de multe ori. Evident că multă lume ştie de acest site sau altele similare. L-am postat aici mai mult pentru link-ul de mai jos.

Pinterest este util pentru păstrarea la îndemână a imaginilor folosite în documentare sau pentru inspiraţie, sau pentru creat poftă de lucru.

Una din colecţiile de imagini pe care le-am pregătit-o studenţilor mei este legată de desenul vectorial şi anume portret în programe de genul CorelDraw, Illustrator sau Inkscape.

https://ro.pinterest.com/florinf/vector-portrait/

vector2

 

Imaginile pot fi adunate de oriunde de pe net sau preluate din colecţiile altor utilizatori.

În plus, de curând au subdomeniul ro.pinterest.com special pentru România.

 

Lasă un răspuns

