Fotografii gratuite

Din Noiembrie 2007 am pus şi eu câteva fotografii pe site-ul SXC. De atunci am un total de 71.000 de download-uri.

Florin Florea, detaliu)

Foto: Florin Florea. Detaliu din foto de mai jos.

Florin Florea, imaginea intreaga)

Floare presata (foto: Florin Florea) - imaginea întreagă

Cele 71.000 de download-uri (din galeria mea)

Cele 71.000 de download-uri (din galeria mea)

Desenul meu "Joker" are 10.000 de download-uri

Desenul meu "Joker" are 10.000 de download-uri

Florin Florea) - 5100 download-uri.

Cartea colorată (foto: Florin Florea) - 5100 download-uri.

Florin Florea) - 4400 download-uri

Textură de perete foto: Florin Florea) - 4400 download-uri

Florin Florea) - detaliu

Detaliu din foto de mai jos.

Florin Florea) - foto întreagă

Muguri de brad (foto: Florin Florea) - foto întreagă

Detaliu din foto de mai jos.

Detaliu din foto de mai jos.

Florin Florea) - imagine întreagă

Floare de dovleac (foto: Florin Florea) - imagine întreagă

Ce puteţi găsi în galerie? Fotografii din Veneţia, din Muzeul Etnografic, plante, texturi, fractali etc. 102 imagini.

Link-uri:

Galeria mea (florinf) la SXC (http://www.sxc.hu/gallery/florinf)

2 gânduri despre &8222;Fotografii gratuite&8221;

Lasă un răspuns

