Caligrafie vectorială (exerciţii în Inkscape)

Exerciţii de caligrafie in Inkscape

Exerciţii de caligrafie in Inkscape

Am încercat aseară să scriu cu tableta în INKSCAPE. Nici n-am observat cum a trecut timpul (se făcuse 4). O parte din exerciţii le postez aici.Nu credeam că programul ăsta, care mai e şi gratuit, se comportă atât de bine şi în cazul scrierii. E drept că nu se pot face aceleaşi lucruri cu mouse-ul deci şi tableta grafică contează.

Exercitii de caligrafie vectoriala, in Inkscape, create de Florin Florea.

Exercitii de caligrafie vectoriala, in Inkscape, create de Florin Florea.

Partea frumoasă e că după ce le-am scris le-am salvat ca SVG şi le-am importat în CorelDraw unde nu arătau prea bine iniţial dar am reuşit să le ajustez şi să le mai aranjez. Şi în Inkscape se pot muta sau scala şi asta permite ajustări care nu se pot face în programe raster decât foarte greu.

În final mi s-a părut interesant ca experiment şi vreau să continui să explorez posibilităţile programului.

Azi m-am jucat şi cu setările uneltei caligrafice şi se pot obţine lucruri interesante. Am să postez şi noile teste.

Spor!

2 gânduri despre &8222;Caligrafie vectorială (exerciţii în Inkscape)&8221;

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.