Manualito-Flo – un font gratuit

Update! >>

În 28 februarie, mi-a fost acceptat fontul „Manualito-Flo” pe site-ul celor de la da font.

Manualito-Flo - font gratuit creat de Florin Florea (florinf)

Manualito-Flo - font gratuit creat de Florin Florea (florinf)

Adevărul e că … de multe ori am căutat şi am şi găsit acolo, fonturi frumoase oferite gratuit.
Mă simţeam dator să contribui şi eu, la fel cum am făcut, cu ani în urmă, cu fotografii şi imagini pe site-ul SXC (Stock eXChange).

Ieri la ora 13:11 am primit mailul şi în restul zilei a avut deja 428 de download-uri.
Sper să fie de folos.

Florin Florea pe dafont

Florin Florea pe dafont

Manualito pentru că are un aspect de litere scrise manual, cu pensula.
În fapt, e creat în Inkscape, într-una din zilele în care mă jucam cu posibilităţile de caligrafie digitală oferite de programul gratuit şi tableta grafică (Wacom). Exportat ulterior din Corel în format TTF (TrueType Format)

Din păcate volumul de muncă pe un font e uriaş şi mare parte din timp trebuie alocat kerning-ului pe grupe de câte 2-3 litere.
Asta bineînţeles, după ce formele literelor sunt cele mai bune din variantele posibile.

Demo kerning ajustat manual

Demo kerning ajustat manual

În cazul acestui font nu am insistat prea mult pe ele şi nici pe kerning (în unele programe se poate ajusta manual).
În varianta asta l-am oferit gratuit pe site-ul da font.
Oricum şi în variantele ulterioare de ugrade/update va rămâne gratuit.



Update:

Manualito-Flo

Manualito-Flo

Azi, 2 martie, am pus fontul şi pe abstract fonts.
Aici a fost aprobat în vreo 5 minute iar acum e pe homepage.

Manualito-Flo pe Abstract Fonts

Manualito-Flo pe Abstract Fonts

În 24 mai 2011 a totalizat 25.700 download-uri doar pe da font (a ajuns pe pag 32 la noutati). Mai e pus pe încă 2 site-uri cu fonturi gratuite.

Manualito-Flo_dafont_25700

Manualito-Flo dafont 25700

Varianta de pe da font e uşor mai actualizată (spaţieri şi diacritice româneşti).

Link-uri


http://www.dafont.com/manualito-flo.font | Link spre pagina fontului Manualito-Flo, de pe site-ul da font.

http://www.abstractfonts.com/font/15132 | Link spre pagina fontului Manualito-Flo, de pe site-ul abstract fonts.

http://en.fonts2u.com/manualito-flo.font | Link spre pagina fontului Manualito-Flo, de pe site-ul fonts2u.

http://www.fontriver.com/font/manualito-flo/ | Link spre pagina fontului pe site-ul fontriver.

http://www.acidfonts.com/typeface/manualito-flo.htm | Link spre pagina fontului de pe site-ul acidfonts.

.

4 gânduri despre &8222;Manualito-Flo – un font gratuit&8221;

    • Îţi mulţumesc.
      Adevărul e că nu mă aşteptam să ajungă la 70.000 de download-uri, doar pe dafont.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.