Al patrulea în lupta literelor

De data asta a fost greu.
Şi postarea asta e mai lungă decât de obicei.

Florinf Patru în lupta Lettercult - home

Am început printr-o documentare mai serioasă şi au rezultat multe schiţe (cele 8 coli A4).
O parte din ele … am vrut să le continui în desen vectorial aşa încât le-am trasat şi spoi redesenat în Inkscape.

Florinf Patru în Lettercult - dispuse în listă

Adevărul e că mi-ar plăcea să fac întreg fontul cu litere şi semne de punctuaţie.
Din păcate e mult de lucru şi timpul liber limitat.

Poate-ntr-o zi…

Din lucrările de pe Lettercult, cele care mi-au plăcut sunt aici, mai jos.

Florinf - Numarul 4 pe Lettercult

Florinf - Numarul 4 pe Lettercult

Următoarele imagini sunt, în miniatură (ca idee), schiţele de documentare şi idei pentru cifra 4.
De la un moment dat am scris sub schiţă numele fontului (free, de pe da font), iar sub schiţele idei am pus un x.

Florinf - Schiţe documentare şi idei pentru numărul 4.

Să aveţi spor în tot ce faceţi!

Link:


http://www.lettercult.com/archives/3216 | Numărul 4 pe Lettercult

3 gânduri despre &8222;Al patrulea în lupta literelor&8221;

Lasă un răspuns

